Together torsdag och fredag

Jag har varit iväg på en helt fantastisk turné med musikprofilen på min gamla gymnasieskola och en grupp ungdomar från Kenya.
På torsdagen åkte jag direkt från min korta efter-tentafesten-sömn till Östervåla där jag mötte upp hela gänget.
Efter en föreställning i kyrkan åkte vi till en otroligt vacker gård där vi skulle tillbringa natten.
Mina fina Maria och Anna var med!
Vi gick på upptäcktsfärd och hittade söta kor i en hage.
Anna och Ludvig är så fina på det här kortet! Men jag kan inte sluta fundera på vad jag sysslar med i bakgrunden...
När vi skulle sova byggde Karin in sig i en kokong
På fredagen åkte vi till Västerås där kenyanerna hade workshops hela dagen medan vi andra var lediga. Vi gick ner på stan och hittade historiens finaste färgkombination i de gamla områdena.
Vi dumpade Ludvig hos frisören och gick till Solo för att prova klänningar
Sedan fikade vi och gick sedan tillbaka till kyrkan där vi skulle sova. Vi pratade och lekte lekar hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0