Bröllop!

I lördags gifte sig Thomas och Veronica i Åtvids gamla kyrka!
Allting var så fantastiskt vackert!
Herr och fru Nilsson!
Det var stort pressuppbåd...
Min andra storebror Dea var toastmaster och hade koll på allt
Många, många gratulationer
Bror med familj
Min fina, fina mamma
Efter kyrkan åkte vi ut till Näbbetorp för att ta bröllosbilder, men de får ni inte se eftersom inte ens brudparet har hunnit titta på dem ännu.
Men här är i alla fall Alice!
Mottagningen hölls i församlingsgården
Här är min faster Inger och min favoritkusin Ulrika
Mina fina stod för servering och underhållning under middagen!
Kusin och faster igen, samt min käre fader!
Brudparet och bröllopsbågen
Det sjöngs och spelades!
Och sedan var det dags för bröllopsvalsen!
Här är närmaste släkten, jag längst ute till höger!
En sån underbart fin dag! Stora och många grattis till Thomas och Veronica!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh vilket fint brudpar! Och klänningen passade ju perfekt, Elin! Snyggo! Saknar dig! <3

2010-06-14 @ 21:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0