Midsommar II

På eftermiddagen kom mina finaste till mig!
Vi dukade upp under äppelträdet
Sedan skålade vi för sommaren, min födelsedag och för varandra!
Vi skrattade så vi höll på att svimma när vi såg Karin bakom glaset på bilden nedanför!
Så åt vi god mat
Till desserten korkade vi upp bubbel...
...och tog fram jordgubbar!
Sedan dök Petra, Louise och Lina upp med blommor!
Anna sa plötsligt att hon tyckte att de alla skulle "gå runt knuten" utom jag, som fick sitta kvar på filten. Efter en massa viskande kommer de fram igen och går på led. Vad ska nu hända?
Så bildar de en pyramid och sjunger Ja må hon leva för mig!
Sedan lekte vi en lek där alla är varsin frukt. Hela leken går ut på att man inte får visa tänderna, vilket är mycket svårt när man skrattar!
Det var nog det roligaste på hela kvällen! Jag skrattade så mycket att jag fick kramp!
När det blev mörkare tände vi lyktor i trädet...
...och svepte in oss i filtar.
Vi tände rökelse för att jaga bort myggen.
När det hade blivit ljust igen och fåglarna börjat kvittra somnade vi i mina föräldrars säng.
Åh vilken fantastiskt fin midsommarafton och födelsedag! Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0