Sover

Jag vet inte om det beror på vinterns plötsliga återkomst eller om jag är sjuk, men jag är så otroligt trött. Igår sov jag till klockan ett och vaknade då inte ens utav mig själv, utan av att Sabina ringde. Idag har jag bara legat och läst en bok hela dagen, slumrat till några gånger och vaknat helt desorienterad och trott att det är måndag och att jag har för försovit mig.

Annars är allt bara bra. I fredags överraskade vi Hära genom att ta med henne till Fyrishov och bada! Det va hul kul som helst, vet inte hur länge sedan det var som jag simmade senast! Tycker om de här människorna så mycket, de är himla fina!

Jag längtar hem idag, beror säkert på tröttheten och den eventuella sjukdomen. Men snart är det påsk och då får jag krama om alla där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0