Badrummet är klart!

Idag har jag tagit en invigningsdusch i mitt nya badrum! Vilken fantastiskt skön känsla, framöver kommer jag uppskatta varje gång jag kan ta en spontandusch utan att behöva ringa runt till halva Uppsala först!

Såhär ser blev det!


Förut var golvet grönt, men det nya golvet är i en beige nyans. Detta, kombinerat med vitt kakel, cremefärgade väggar, vit papperskorg, vita handdukar, vit matta samt beige duschdraperi gör att badrummet blev aningens färglöst. Jag försökte råda bot på detta genom att sätta upp tygblommor varhelst det var möjligt.
Blommorna och fjärilen på spegeln kommer från H&M
(uppenbarligen har jag inte hunnit tvätta nämnda spegel...) 


Idag har jag även varit på Ikea med finsate Hära och inhandlat dessa tygblommor samt denna korgförvaring att ha diverse saker i. Sabina har en likadan och nu när jag har lånat hennes dusch en del har jag hunnit inse dess genialitet.
Bilden kommer från Häras blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0