En alldeles för kort hemmahelg

Jag kom hem i fredags, och tåget var bara en halvtimme försenat. Nu är jag tillbaka igen, och har faktiskt även hunnit med en snabb födelsedagsfika hos Tina på vägen hem från resecentrum.
Men åh, vad jag känner att en enda hel dag hemma inte räcker! Jag längtar så mycket till jullovet, när jag verkligen kan landa hemma och hinner umgås ordentligt med alla jag tycker om.
Det godaste den här helgen; Mammas saffransbullar
Det mysigaste den här helgen; hjälpa till att göra adventsfint hemma
Det skönaste den här helgen; insikten att det fortfarande inte är konstigt att se hjortar från köksfönstret.
Det kallaste den här helgen; vädret
Det bästa den här helgen; att spela spel med en bonusbrorsdotter, krama om en annan brorsdotter och prata med framtida brorsdotter som växer sig stor inuti en mage. Sånt är fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0