Myskväll hos Anna

Jag har visst missat att berätta att jag är hemma i Åtvidaberg över helgen!
Men det är jag i alla fall, och det är himlans mysigt.
Ikväll har jag varit hemma hos familjen Ericsson där en munter brasa sprakade i pianorummet.
Vi kramade varandra ordentligt och uppdaterade med alla viktiga detaljer och hemliga sms som kommit sen sist.
Vi skrattade ganska mycket...
och bara njöt av att vara hos varandra igen.
Efter en stund kom Mimmi och ville visa sin sy- och stickningslåda.
Anna skrattade länge åt en sjal som hon stickat i tidigare år, men som mest påminde om en baddräkt.
Karin hittade bra garn till att sticka sockor av.
Jag kliade lite på en nytrimmad Lucas...
och provade en blomma som Anna har stickat
Sedan tittade vi på en inspelning från en konsert som Anna varit med på, och det var den fina fredagskvällen!
Imorgon kommer Sabina till Åtvidaberg också! Det kommer bli första gången som vi träffas alla fem sedan i somras. Åh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0