Var jag kommer ifrån

Jag fyller mitt rum med bröllop- och förlovningsbilder. Jag tycker om att ha kärlek omkring mig, människor förevigade i så lyckliga ögonblick.
Ovanför min säng sitter numera mormor och morfar, farmor och farfar och mamma och pappa. Det är spännande tycker jag, för från de här människorna kan jag ta bitar och sedan pussla hop mig själv.
Farfars näsa, mormors kindben, farmors längd och morfars tjocklek på håret. Nu kommer jag aldrig glömma bort var jag kommer ifrån.
Farmor och farfar är uppe till vänster, mormor och morfar där nere och mamma och pappa till höger.
Jag har även satt Thomas, Veronica och Alice i fönstret. Av alla bilder jag tog på dem är det här min favorit. Antagligen för att det är en ögonblicksbild, den är inte arrangerad på något sätt, och just därför fångar den så mycket.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så himla fint! Gammalt blir nytt, länkar knyts ihop. :)

2010-10-20 @ 21:06:35
URL: http://asongbyanna.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hej sötis!

Haha, det här kan va det konstigaste ever! Jag har gått och tänkt på att jag vill ha mormor och morfars bröllopsfoto på väggen! Och så kommer jag in här och ser att du har det, jag blev så himla glad!

Varifrån har du fått det? Skulle jag kunna få kopiera ditt? :)

Hoppas allt är bra med min favoritkusin!

Puss&kram!

2010-10-21 @ 14:47:46
URL: http://ullaulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0