Lärargasque

Igår kväll var jag på lärargasque på Göteborgs nation. En gasque är som en fin middag, vanligtvis med klädkod kavaj. Man äter, pratar, sjunger, skålar, spexar och lyssnar till tal.

Jag hängde med Jessica hela kvällen, men också med massa andra fina människor!
Efter middagen var den dans, dans, dans som gällde. Här är fina Tina som virvlar förbi.
När Jessica och jag hade fått alltför ont i våra fötter tog vi sista bussen hem till Flogsta och drack te och åt mackor hemma hos Jessica. Då är det ganska praktiskt att bo två hus ifrån varandra!
Vi såg på tv också. Det kan jag säga er, att det är inte direkt några kvalitetsfilmer som visas klockan tre på morgonen...
Men vi hade himla trevligt ändå. Mycket bra kväll!

Kommentarer
Postat av: maria

shit vad snygg du är!

2010-09-27 @ 08:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0