New love

Jag har velat ha en fåtölj ända sedan jag flyttade till Uppsala. Saken är den att jag ibland är ganska kräsen. Eftersom jag redan visste vad jag ville ha hade jag svårt att nöja mig med något annat. Men härom dagen fick jag syn på den, och den uppfyllde alla mina önskemål!
- Öronlappsfåtölj - check!
- Stoppade armstöd - check!
- Gärna grön - check!
- Tyg som inte är alltför slitet och heller inte ser gräsligt ut - check!
För övrigt verkar jag ha fått en superklass den här terminen! Alla var väldigt avslappnade och vågade prata och säga bra saker redan första seminariet. Åh, vad bra!

Kommentarer
Postat av: Lessna Vicke

SUPERKLASS? REALLY? :( :/ :(

2010-09-09 @ 09:42:58
URL: http://www.viktorkullgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0