Ny skyltning

Idag har jag varit i Kenyaföreningens second hand för sista gången i sommar. Anna och jag passade på skylta om och körde på blått och rosa.
Det måste ha varit lyckat, för bara tio minuter senare kom en äldre dam in bara för att köpa en glasskulptur från skyltfönstret.
Jag passade även på att äntligen köpa några saker som jag har gått och sneglat på hela sommaren.
Dels en karaff samt två vaser som jag tycker väldigt mycket om och dels en målning som Mike har gjort. Den passade alldeles perfekt i en gammal ram som vi hade hemma och som vi faktiskt har köpt på second handen tidigare.
Allting för det facila priset av 100 svenska riksdaler. Fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0