Så himla överraskad!

Igår hade Jessica frågat mig om vi kunde träffas på stan för att shoppa kläder inför hennes och Viktors inflyttningsfest som är ikväll. Vi bestämde att vi skulle träffas ungefär vid fyra. När jag stod och väntade på bussen ringde Jessica och sa att hon satt påg Storken, och föreslog att vi skulle fika där. Hon berättad sedan att hon "träffat några vänner från spexet som hon pratade med så länge", så jag kanske kunde ringa strax innan jag var framme så skulle hon möta mig vid trappan.
Jag gjorde som hon sa och vi satte oss vid ett bord, jag med ryggen mot gången.
Jessica drog sedan fram en kamera ur väskan och ville ta ett kort på mig.
Sedan frågade hon om jag ville se det, och så visar hon mig det här:
Vem är det i bakgrunden om inte Hära!?
Jag skrek rakt ut och vände mig om, och där var hon! Så himla glad jag blev!
Nu bor hon hos mig i två dagar, och vi har det så mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0