Den sista måltiden

En av de bästa sakerna med att vara hemma är att få äta mammas mat. Dessutom får jag nästan alltid rotfrukter i ugn med halloumi och tzatziki när jag är hemma, det är bland det godaste jag vet. Sötpotatisen är bäst!

Så detta blev min sista måltid för den här hemmavistelsen, snart ska jag påbörja min färd tillbaka till fina Uppsala. Efter den första veckan med flera betygsgrundande seminarier samt en tenta kommer jag börja min nya kurs; engelska!
Jag tycker om att det är vårtermin nu, känns hoppingivande. Vårtermin. Vår! Åh.

Kommentarer
Postat av: LillasysterAnna

"Strawberries, cherries and an angel kissing spring.."

2011-01-09 @ 18:48:01
URL: http://asongbyanna.blogg.se/
Postat av: maria

Åh, jag har också åkt tillbaka nu. Fan vad fet headern blev!

2011-01-09 @ 19:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0