Palt och hårfärg

Idag skulle jag och Tina ha ätit våfflor, men någon timme innan vi skulle träffas fick jag ett sms där Tina bönade och bad att vi skulle gå till Norrlands i stället, eftersom de serverade palt idag. Och, för att citera Tina "det går inte ens att köpa palt i affären här!". Så Norrlands nation fick det bli. Som tur var fanns även en mycket god pastagratäng på menyn, till oss icke-norrlänningar.
Efter intagen måltid gick vi en sväng i affärer, och jag lyckades såklart hitta en jättefin klänning på Sisters. Men jag lät den faktiskt hänga kvar i affären så jag kan fundera lite, då den inte var helt billig.
Jag har även med diverse akrobatiska konster lyckats färga mitt hår helt själv! Så nu är utväxten ett minne blott.
Hoppas ni alla har haft en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0