Vänfika och farväl

Idag tog vi sovmorgon till klockan nio innan vi steg upp, gjorde i ordning oss och Anna och Karin packade sina saker. Vi begav oss sedan till V-dala nation för att äta brunch med Tina och Viktor. Det var himla trevligt, och mina båda fina vänskapsgrupper kunde äntligen bekanta sig med varandra.
Karin och Viktor ger varandra godkänt!
Tina och Anna likaså!
Sedan bad jag Anna ta en bild på mig, Viktor och Tina.
Det här blev den bästa bilden, så man kan väl säga att det gick sådär...
Efter en mysig stund var det dags för mig att följa Anna och Karin till tågstationen för att säga hej då för den här gången.
Titta noga, Anna är faktiskt där inne.
Jag stod där utanför tåget tills det åkte, slängpussade och vinkade till mina fina vänner.
Åh, vilken bra helg jag har haft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0