Den ovillige studenten...

...det är jag det! I alla fall idag. Sitter med min sista uppgift för terminen där jag ska välja två utav de skönlitterära böcker som vi läst och sedan beskriva huvudkaraktärernas inre resa och utveckling. Inte så svårt egentligen, och jag tycker ju faktiskt att sådant här är roligt att analysera.
Men herrejesus vad segt det går!
Trodde dessutom att jag hade tills på fredag på mig men fick reda på igår kväll att det skulle vara inne idag klockan 12.00. Lite småpanik där. Hittade sedan ett annat papper som istället sa imorgon klockan 12.00. Ha, kryphål!
Så jag kompromissar hel enkelt och planerar att lämna in ikväll.
Sådär, nu har ni full koll på min pluggstatus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0