Dubbelfirande

Pappa, jag och min bror Thomas fyller år med bara några dagars mellanrum. De senaste åren har pappa och jag firat tillsammans, och idag var det dags!
Hela släkten invaderade altanen och trädgården. Här kan man se några av dem.
Här är min bror Dea och min kusin Kristoffer.
Emmie och Alice hittade smultron.
Jag var där också såklart, och jag var glad egentligen.
De nyblivna föräldrarna tog det lugnt...
...Mamma och Agnes satt nämligen och trivdes tillsammans.
Och Agnes, som i vanliga fall kan vara lite svårflirtad, var på ovanligt bra humör!
Dessutom har hon så kloka ögon.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

BÄSTA SLÄKTEN! Hade så gärna varit med! :)

2011-06-24 @ 08:24:38
URL: http://ullaulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0