Kävelsbokväll

Ikväll åkte Anna och jag ut till Kävelsbo för att träffa Maria!
Hon har flyttat in i Gamla Stugan över sommaren och har fått det supermysigt där.
Jag hade nyfyndad 30-kronors second hand-kjol på mig och såg ut såhär i den:
Maria hade gäster på besök som hon ska spela tillsammans med i Grebo imorgon. När vi kom var de i full fart med att grilla, så vi satte oss i köket och pratade så länge.
Efter en stund kom Syster Anna också!
Så då satt vi och trivdes i allmänhet en stund.
När köttet var färdiggrillat bestämde Anna och jag oss för att gå en sväng eftersom vi redan hade ätit. Vi gick ner till sjön och på vägen vinkade vi lite till kossorna och kände att nu är det minsann sommar på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0