Fina vänner och vacker musik

Ikväll åkte jag, Sabina och Anna till Grebo kyrka, där vi mötte Karin. Vi skulle nämligen lyssna på Maria och hennes gamla turnégrupp som hade konsert där.
Alla kändes väldigt fräscha och uppdaterade.
Karin hade håret rakt och nedsläppt, Sabina hade löjligt bruna ben och Anna hade en nyköpt klänning.
Jag hade två centimeter utväxt och ett konstigt leende, inte lika fräscht och uppdaterat.
Sen kom det fler finingar!
Karin och Sabina upptäckte att de numera har nästan exakt samma hårfärg.
Annas är också väldigt lik, om än något rödare.
Sedan tog vi plats i kyrkan!
Och så började de spela!
De var så väldigt duktiga!
Efter konserten och en massa kramar åkte vi hem till familjen Ericsson.
Karin hade bakat drömmar som hon bjöd på från burken som hon fått av mig i födelsedagspresent.
Vi drack te också.
Och myste!
Och så delade vi viktiga diskussioner, glada överraskningar, stillsamma förhoppningar och aningens chockerande nyheter med varandra!
Det kan vara så att jag har världens finaste vänner.

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh vilken jättefin bild på Karin!

2011-06-16 @ 10:06:39
URL: http://fogelholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0