Balklänning

Det nalkas vårbal på Uppsalas nationer, och jag är himla sugen på att investera i en ny balklänning. När jag var hemma senast provade jag min balklänning från balen i trean på gymnasiet, och även om jag kan ha den fortfarande så är den faktiskt lite för kort. Dessutom så har den blivit lite tajt...
Så idag gick jag och Anna runt till diverse finare butiker i Uppsala centrum för att inspektera utbudet. Jag hittade en klänning som jag tycker himla mycket om. Den är i gudinnemodell, mörkblå och i såntdär skirt, svepande tyg. Väldigt enkel, utan pärlor eller paljetter, vilket jag tror är bra så jag inte hinner tröttna på den. Jag kommer ju gå på några baler till innan jag är färdigpluggad.
Tyvärr tänkte jag inte på att ta kort på den, men om ni vill kan ni få se min gamla i stället. Jag kommer ihåg att jag stod och hukade lite när bilderna togs, så man inte skulle se att den var för kort!
Färgen är inte riktigt sådär röd när den inte är i direkt solljus, utan mer såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0