Finbesök

I morse begav Sabina och jag oss till stationen för att möta upp Anna som kom med tåget!
Det är sökningar till musikhögskolor nu, så mina vänner kuskar land och rike runt för att söka. Anna var glad för att det har gått bra hittills!
Vi gick och åt frukost tillsammans och tog sedan en shoppingrunda. När vi står inne vid provrummen på H&M hörs plötsligt ett skratt från Annas provrum.
"Jag har Ludvigs strumpor på mig, titta hur de ser ut!" ropade hon.
Jag har inte kunnat sluta tänka på balklänningen som jag provade igår, så vi gick tillbaka till butiken så jag kunde prova den igen. Såhär ser den ut!
Jag kunde inte motstå den, så jag slog till!
Den ska bara kortas lite i axelbanden innan jag kan hämta hem den.
Fram emot eftermiddagen gick vi tillbaka till stationen igen, för nu var det dags för nästa ankomst från Stockholm. Maria anlände, och nu sitter vi alla i Flogsta och vilar upp oss inför kvällens äventyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0