Om vårens försiktiga framfart

Man tycker ju att våren är här nu; solen skiner, fåglarna kvittrar och snön smälter så sakteliga. Igår efter kören var vi ett gäng som gick ner till VGs pub Djäknen för att ta några öl och fylla på de sociala förråden. Det blev så att jag satt kvar tills det stängde och sedan fick för mig att gå hem, eftersom jag kunde få sällskap nästan hela vägen.
Då var det ingen vår någonstans kan jag säga, jag hackade tänder när jag gick och väl hemma var mina lår alldeles röda av kyla. Men man får väl nöja sig med den vår som visar sig på dagarna, för snart har den besegrat natten också! Det är bra det.

Kommentarer
Postat av: Hära

åh elin! Jag saknar er och uppsala!

Kan inte du ta lite bilder så jag får se hur det ser ut hos er nu?!

KRAMAR

2011-03-16 @ 16:42:10
URL: http://cupcakefatties.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0