Vårtecken

Gårdagen blev otroligt lyckad! På dagen hade vi konsert i universitetsaulan tillsammans med Uppsalas övriga nationskörer, och på kvällen var det gasque på V-Dala med temat "Så svenskt?!".
Vårat framträdande på dagen gick jättefint, men spexbidraget på kvällen lämnade lite i övrigt att önska... Jag hade väldigt roligt hur som helst, utklädd till polkagris, dansandes till storband och pratandes med massor av härliga människor.
Av någon anledning har jag märkt att jag blir väldigt lat med kameran så fort någon annan tar kort, och eftersom vi har en eminent körfotograf så glömmer jag helt bort att ta bilder när vi umgås med kören. Jag får försöka skärpa mig helt enkelt, och foton för de invigda borde finnas att beskåda på facebook inom en snar framtid.
Idag har jag varit otroligt seg efter gårdagens eskapader, men mitt miserabla tillstånd vägdes upp av att jag såg blommor förut när jag var ute och gick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0