Finalborg

I förmiddags träffades jag, Hära och Line på Storken för att fika/äta lunch/brunch såhär på finalborg. Dessutom är det Lines födelsedag, så det skulle vi såklart fira lite.
Vi var ganska trötta alla tre, jag bad om ett leende till följande bild och fick detta:
Hära slängde i sig sin pastasallad med kyckling och rapade sedan högt i den i övrigt ganska tysta lokalen. Sedan åt hon en äppeltosca och lade sig helt sonika ner i soffan.
Jag bad henne då att ta en bild på mig och fick detta halvhjärtade försök:
När jag inte nöjde mig så fick jag i stället detta:
(inte helt säker på att det var en förbättring...)
Jag har även hunnit med att uppträda med kören två gånger under dagen och det gick väldigt bra. Jag vet att jag tjatar lite, men jag tycker om dem. Jag lyckades även dricka en hel öl! (Ligger i ständig träning, känner mig inte som en äkta student när jag dricker cider...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0