Vi for åt Helsinki

I helgen var vi ett gäng som åkte på kryssning till Helsingfors.
Här står Marcus och Anna och spanar ut över Stockholm.
Viktor och Jessica.
På fredagskvällen åt vi buffé tills vi höll på att gå sönder och sedan råkade jag hänga i hytterna hela kvällen. Det var långa samtal om både högt och lågt. Mest lågt. Men allra mest var det massor av skratt.
När vi hade anlänt till Helsingfors på lördagen gick vi till Saluhallen för att äta frukost och sedan runt för att kika på staden.
Efter en dag med mycket kaffedrickande, spekulerande i var Finlands president kan tänkas bo och ännu fler skratt så återvände vi till båten. Där letade vi upp en restaurang och jag åt galet god risotto.
Här är Anna.
Kajsa och Tobias.
Efter maten parkerade vi oss vid karaoken och hängde där tills de stängde. Då tyckte Jessica att vi skulle utnyttja vinddraget ute på däck och ta couturebilder.
Sedan fortsatte vi i trappan med Jessica som coach. Hon ropade saker som "Tänk att ni har vunnit en miljon!" eller "Tänk att ni är med i filmen Zoolander!".
Oklart vad vi förväntades göra när den här bilden togs dock.
Det var en fantastiskt rolig helg.

Kommentarer
Postat av: Jessica

ASSÅ! HAHA! Jag minns exakt vad jag bad er göra på den här sista bilden! Ni skulle se ut som att ni håller på att bli påkörda! :D Och ni gjorde det minsann med stil! Tack för en superkryssning Elin, jag hade skitkul med dig! PUSS

2011-11-14 @ 21:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0