En dag på landet

Igår åkte jag och Sabina tåg från Uppsala för att möta upp Karin i Stockholm och sedan ta oss vidare ut på den sörmländska landsbygden. Där väntade nämligen Maria på oss i Markus nyhyrda hus.
Efter många långa kramar åkte vi och handlade ingredienser till en galet god soppa med röda linser, lök, citron, morötter, potatis och creme fraiche.
Sedan gick vi ut en sväng...
...för att fota en ny headerbild till mig.
Vi dansade oss varma...
...och åt sedan lite till. Chokladpudding den här gången, och sedan mackor senare på kvällen.
Det var så väldigt skönt att få komma ut på landet, se åkrar, andas frisk luft och uppleva ordentligt mörker. När jag kom hem var jag så trött att jag sov i elva timmar, men tänk vilken fin dag jag hade haft!

Kommentarer
Postat av: A.L

Hoppas du får en bra dag! :)kram

2011-10-31 @ 13:26:50
URL: http://stockholmtomarbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0