Att omfamna hösten

Jag brukar alltid känna mig lite låg på hösten. Jag brukar bara kunna se det gråa, kalla och trista istället för de härliga färgerna, den höga luften, myset och prasslet i lövhögarna. I år har jag bestämt mig för att istället omfamna hösten och välkomna den som den är, jag ska ta mig tusan njuta av att det är höst!
Till att börja med har jag köpt två urmysiga sjalar på Åhléns som jag kan värma mig med. (Jag fortsätter tydligen att dras till mustiga färger)
Jag känner på mig att vi kommer trivas fint tillsammans i höst och vinter.
Så när jag går omkring på Uppsalas gator ser jag ut ungefär såhär (förhoppningsvis med aningens piggare blick...)
Nu ska jag putsa spegeln och sedan gå på födelsedagsfest. Imorgon åker jag hem till Åtvidaberg över helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0