På Nedre Slottsgatan

Nu raringar ska ni äntligen få de mitt nya rum! Det är väldigt likt det jag hade i Flogsta, men liksom lite bättre, lite större, lite snyggare.
Såhär ser det ut i alla fall, när det är nystädat och jag till och med har lagt ett överkast så sängen!
Om man står i dörröppningen och tittar diagonalt över rummet ser man fåtöljen, gitarren, bokhyllan, mina förfäder och Karins girlang.
Sätter man sig i fåtöljen och tittar åt andra hållet ser man byrån, fotändan på sängen, spegeln och garderoberna ute i hallen.
Nu går vi över till den andra diagonalen, som går från sängen till föstret. Såhär ser det ut om man ligger i sängen...
...och såhär när man står vid fönstret.
Fiskaren ska upp antingen över kortändan på sängen eller på den överblivna väggen vid fåtöljen, medan jag funderar får han sällskapa med Alice, Mozart och mina finaste ovanpå byrån.
Jag ska rama in bilder på Agnes och Molly också, tills vidare har jag de här bilderna på väggen. Det är bara  lite svårt att se vem som är vem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0