14. En bild på dig som du inte visste om att den togs

Jag funderade faktiskt på att ha den här bilden härom dagen under En utav de bästa kvällarna av ditt liv. Den är tagen sommaren 2011.
Mina finaste och jag hade kört ett Halv åtta hos mig-inspirerat middagsbjudande under sommaren, för att säkerställa att vi skulle träffas allihop någorlunda regelbundet.
När det var Karins tur åkte vi till den här fantastiska lilla udden utanför Björsäter, där vi hade den kanske lyxigaste picknicken jag ätit i mitt liv.
Det var dock inte maten som gjorde kvällen så fantastisk, utan det var stämningen. Under året innan hade vi alla flyttat iväg till nya städer och nya utbildningar, och vi var nog alla lite vilsna på olika sätt. Den här kvällen gjorde vi upp planer, analyserade och spekulerade. Vi ältade lite och skrattade massor. Vi badade nakna i mörkret, blev arga på diverse samhällsnormer och insåg vilken tur det är att vi har varandra.
Bilden togs av Karin när hon var på väg tillbaka efter att ha hämtat något i bilen.
Emily Dahl-kalendern(Detta var dag fjorton i Emily Dahl-kalendern.)

Kommentarer
Postat av: Maria

Det här är en av mina absolut bästa kvällar också! Åh!

Svar: Vi är himla bra alltså.
Elin Nilsson

2012-12-14 @ 18:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0