6. En bild på någon du älskar

Även om det finns många som jag skulle kunna säga att jag älskar kan ingenting mätas mot det som jag känner för mina brorsdöttrar. Det är en sådan där kärlek som nästan gör ont i bröstet, som gör det lite svårt att andas om man släpper fram känslan helt. Jag har funderat på det där och försökt tänka mig in i hur oerhörd kärleken till mina eventuella framtida egna barn kommer vara, när jag kan känna såhär för någon annans barn.
Det är nästan lite skrämmande, men mest väldigt fint.
(Nej det gick inte att välja en enda bild här, då jag inte har någon med alla tre tillsammans.)
Alice
Emily Dahl-kalendern
 
Agnes
Emily Dahl-kalendern
 
Molly
Emily Dahl-kalendern
(Detta var sjätte dagen i Emily Dahls julkalender)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0