Lite bilder att se på

Ganska ofta när jag är på en fest eller sammankomst händer det att har jag kameran med mig i väskan, men sedan aldrig tar fram den på grund av lathet/glömska/bekvämlighet/att jag har alldeles för trevligt. Vilken tur då att kören har en skicklig fotograf som fångar alla de där ögonblicken som jag själv missar. Dessutom fastnar även jag på bild ibland, vilket är svårt när man själv är den som fotograferar.
Nu ligger en hel drös med nya album uppe på facebook, och de är uppladdade så att alla med konto kan se dem.
Kanske minns ni att jag skrev om serenadkvällen, besöket från den lettiska kören DeCoro, höstbalen eller julfesten och lussegasquen förra året? Eller varför inte repet och föreningsmötet förra tisdagen? Man kan även slänga ett öga på det här albumet med blandade foton från diverse rep och sjungningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0