Om hjärtan och grapefrukt

Jag har storslagna planer för dagen!
Först ska jag äta en grapefrukt. Det har jag inte gjort sedan jag var 16 år och åkte på en bussresa till Rom. När vi stannade för att kvällsrasta fick alla andra korv med bröd som tillagades på ett stormkök. Det här måste ha varit i en tid pre-sojakorv, för jag fick en grapefrukt. Kommer inte riktigt ihåg hur den smakade, mer än att den var besk. Sedan började jag läsa olika mysbloggar, och där äter de hippa människorna grapefrukt till frukost. Den ska tydligen delas mitt itu, läggas i en blommig kopp och sedan ätas med sked.
När jag har provat detta storslagna ska jag gå på körrep, och på vägen dit ska jag posta ett viktigt brev. Efter repet kommer vi ha föreningsmöte och sedan fira valentindagen på den efterföljande föreningsmötesfesten som vi i klubbverket ordnar. Temat är motsatser, jag kommer ha med mig gröna äpplen i klyftor och försöka motivera på vilket sätt det är motsatsen till Alla hjärtans dag. Ska bli spännande att se hur det går.
Se där, alla mina dagsplaner i en enda bild!
Hoppas ni har en fin dag raringar, och att era hjärtan mår bra!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vad fint! Haha! Jag kommer få brev hurra! ;)

2012-02-15 @ 16:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0