Ännu mer frisyrträning

Kommer ni ihåg mitt projekt att känna mig bekväm i uppsatt hår?
Jag har fortsatt med det så smått nu de senaste veckorna. Jag går mest runt i mitt rum, men även ibland ut i köket när jag har håret uppsatt. Så småningom är tanken att jag ska kunna gå på stan eller till skolan och känna mig bekväm i uppsatt hår, men det är ett tag kvar dit.
En början måste ju ändå vara att hitta frisyrer som jag känner mig fin i, så det experimenterar jag med nu.
Härom dagen snurrade jag bort luggen från ansiktet, det kändes väldigt ovant men ändå bra på något sätt.
Jag har fortsatt experimentera med olika sorters knutar...
Här är en variant med inbakad fläta.

Kommentarer
Postat av: Hära

Hej Käraste!

Var härligt med lite nya inlägg, jag har saknat dina uppdateringar!

Gillar knuten med inbakad fläta, Skitsnyggt!!

KRAM Hära

2012-01-31 @ 17:00:43
URL: http://haeras.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0