Vouge patterns

Nu ni, nu har jag upptäckt något fantastiskt. Jag hamnade av en slump på sidan Vouge patterns, och nu har jag suttit där en halv evighet och tittat på mönster till olika klänningar.
Oj, oj, oj avdelningen för vintagemönster!
Och vad tror ni hände? Jo, det slog till i huvudet på mig och jag beställde två stycken!
Dessa, närmare bestämt:
Tilläggas bör kanske att jag inte har sytt någonting sedan högstadiet. Ja, herregud.
Drömmen är att jag ska få till den första klänningen till Emelies bröllop i augusti, det återstår att se hur jag lyckas med det.
Andra mönster som finns på sidan är bland annat till dessa klänningar:

Kommentarer
Postat av: Mia

Men JESUS KRISTUS så vackra!! Jag dör. Lova att du syr dom!

2012-01-19 @ 16:49:08
URL: http://comearound.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0