Alex och Sigges podcast

Jag har länge varit en hängiven lyssnare till Filip och Fredriks podcast och i den brukar de nämna sin vän Sigge lite då och då. Jag har inte haft en aning om vem denna Sigge varit, men har förstått att han har börjat ge ut en podcast tillsammans med Alex Schulman. Härom dagen bestämde jag mig för att ge podcasten en chans, började prenumerera på den via itunes och laddade ner de redan utgivna avsnitten.
Och alltså! Sigge Eklund! Han är välformulerad, smart, personlig och rolig på ett sätt som aldrig blir sådär jobbigt höhö-igt. Dessutom kompletterar han och Schulman varandra på ett alldeles ypperligt sätt, de spinner vidare på varandras tankar och har ett riktigt samtal som man som lyssnare nästan känner sig hedrad av att få ta del av.
Alldeles nyss i bilen påväg hem till Åtvidaberg lyssnade jag på det sjätte avsnittet som heter "Yeah, yeah, yeah". Anekdotet som rubriken syftar till fick mig att plocka fram det som Viktor brukar kalla för alkisskrattet, ett väsande ljud som uppstår ibland när jag tycker att något är riktigt roligt men jag samtidigt inte vill/vågar/kan skratta av hjärtans lust.
Tips, tips, tips!

Kommentarer
Postat av: AnnG

Håller med, det är min favvopodd alla kategorier!! Men bara så du vet så är avsnittet efter ÄNNU bättre :D "You in a mask, me in no mask.. the COMPLICITY". UNDERBART rolig historia från Sigge om den kåtaste mannen han vet :)

2012-07-21 @ 21:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0