Tre födelsedagar och en himla massa barn

Jag, pappa och min bror Thomas fyller alla år nu i dagarna. Eftersom jag lägligt nog är i Åtvid och hälsar på den här helgen passade vi på att ha födelsedagskalas för allihop i våran trädgård.
På plats fanns (förutom en hel hop vuxna individer) en blivande sexåring, en blivande treåring och fyra ungefärettåringar. Det var full fart kan man säga.
Ella, Alice och Agnes plockade blommor.



Molly kröp runt på gräsmattan...

... och var sådär fruktansvärt charmig som hon är mest hela tiden.

Hanna och Meja prövade sina tvillingkrafter på den nyblivne pensionären...

... och enades i helig kusinanda tillsammans med Molly om att sandlådeleksaker är fantastiskt intressanta.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Åh, gullungar! Så himla fina tjejer, önskar jag hade kunnat vara med!
<3

Svar: Ja de är verkligen för fina! Önskar också att du hade kunnat vara med, det fattas något när du inte är det
Elin Nilsson

2012-06-19 @ 23:51:36
URL: http://ullaulla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0