En måndag med kärt besök

Idag har Uppsala haft besök av Karin och Anna! Vi började med att äta sopplunch på VG, gick sedan en sväng på myrorna för att därefter hamna på café Linné.
När vi hade suttit där och pratat ett tag var det dags för Karin att ta tåget hem till Stockholm, så då följde jag och Anna henne till stationen och gick sedan hem till mig dit även Sabina kom så fort hon hade slutat. Jag lämnade då mina gäster och sprang iväg till Universitetshuset där kören väntade, vi skulle nämligen medverka i föreställningen Blue Monday. Betydligt färre till antalet än vi är vana vid framträdde vi så i aulan, dit Anna och Sabina då hade kommit för att lyssna.
Därefter blev det ytterligare en sväng till stationen för att vinka av Anna, och nu ligger jag alldeles utslagen i min säng efter en intensiv men väldigt fin dag.

Kommentarer
Postat av: unga fröken karlssons Esteterier

Vilka underbara möbler fiket hade!

2012-03-28 @ 18:34:42
URL: http://esteterier.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0