Kungen har återvänt

(Jag har alltså inte drabbats av hybris, utan citerar Lejonkungen)
Nu tror ni att jag har glömt bort er raringar, men så är inte fallet!
Just nu sitter jag utanför VG och pluggar, solen lyser och jag har kunnat ta av mig kappan utan att frysa. Min utsikt består av Emelie, Fyrisån och Västgötaspången. På andra sidan ån står en rad magnifika kastanjeträd, och jag är så himla glad att det inte dröjer länge innan de är gröna igen.
Vi har alldeles nyss ätit sopplunch med kören, vilken var väldig god denna onsdag. Morot och potatis minsann, inte fy skam.
En stor fördel med att plugga med Emelie är att hon alltid bidrar med något sött tilltugg. En nackdel med det är dock att man kan råka ta sådana här bilder om man blir tilltalad i samma stund som man tuggar på en sur rem.
På lördag sjunger vi på nationskörfestivalen i Universitetsaulan, vilket ska bli himla roligt. På kvällen är det sedan gasque med temat classics, vilket ska bli ännu roligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0