Vackra nätter

Ikväll räddades jag ännu en gång av Marcus och Anna som åt mat med mig på V-Dala nation. Anna försvann sedan iväg till Akademiska sjukhuset för att jobba nattskift och jag och Marcus gick hem till dem för att se på hockey. Jag såg dock inte så himla mycket då jag alldeles utslagen somnade i soffan och sov nästan hela matchen. Sverige vann visst.
När jag cyklade hem slogs jag återigen av hur himla vackert Uppsala är, speciellt på våren med all spirande grönska och blommande träd.
Detta kort är inte från igår, men däremot från i fredags natt när vi var påväg hem från en härlig middag. Min mobilkamera är inte direkt i världsklass, men de blommande träden är körsbär och lind. De doftade alldeles ljuvligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0