Höstbalen

I lördags var det så dags för årets höstbal, eller gåsmiddag om man ska vara noga, på Västgöta nation!
Kören satt på övervåningen även detta år, men denna gång i Referensen istället för i Kinnekulle.
Hanna och Jonas
Höstbalen 2012
 
Johanna och Kristoffer
Höstbalen 2012
 
Kajsa och Tobias
Höstbalen 2012
 
Jag hade uppsatt hår och lyckades hålla mig från att riva ner det ända tills det var dags för dansen efter sittningen!
Höstbalen 2012
 
I mitten kan man skåda min nyfunna vän Lena.
Höstbalen 2012
 
Johanna
Höstbalen 2012
Lotta
Höstbalen 2012
 
Emelie
Höstbalen 2012
 
Björn höll talet till kvinnan.
Höstbalen 2012
 
Och jag fick en spontan serenad av Hanna när herrarna var ute för att förbereda sig inför sina.
Höstbalen 2012
 
Vi hann med att sjunga på nationens sittning i Stora salen också, och det blev hur lyckat som helst.
Efter middagen bjöds det styrdans och annan dans fram till fyra när jag (för kanske första gången i mitt liv) bestämde mig för att inte följa med på efterfest utan istället gick hem och lade mig, mycket nöjd med kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0