En dag i Stockholm

Igår var en stor dag, för då fick jag äntligen träffa alla mina finaste igen!
Vi träffades i ett Stockholm som var väldigt soligt, vilket var vackert men gjorde det lite svårt att få foton där alla hade öppna ögon.
Stockholmsbesök
 
Stockholmsbesök
 
Efter en lång fikastund som övergick i lunch bestämde vi oss för att gå på museum och började promenera mot Skeppsholmen...
Stockholmsbesök
 
... men till slut gick vi bara i museishoppar istället, inte fy skam det heller.
Sabina hade jobbat hela dagen men slutade klockan tre, så då började vi andra promenera mod Söder för att möta upp henne.
Stockholmsbesök
 
Så gick vi förbi vackra båtar och dramatiska himlar...
Stockholmsbesök
 
... och balkonger som jag gärna skulle kunna kalla mina egna.
Stockholmsbesök
 
 
Stockholmsbesök
 
Stockholmsbesök
 
Stockholmsbesök
 
Väl framme hos Sabina blev jag så upptagen av att äta ost, prata, skratta och njuta av att vara tillsammans alla fem igen att jag totalt glömde bort att ta fler bilder. Men fint var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0