Min sommar 2012

När det här inlägget publiceras befinner jag mig i Göteborg för att medverka på Emelies möhippa, och jag har säkerligen hur kul som helst.
Medan ni väntar på att jag ska komma tillbaka kan ni titta på den här filmen för att se vad jag har haft för mig i sommar!
Den sträcker sig från serenadkvällen och vårbalen fram till Vadstenautflykten igår. Däremellan är det bland annat Tallinnresa, midsommarfirande, Uppsalahäng, brorsdöttrar, finastemys, lite östkust och lite västkust.
Mest är det massor av fina människor.
Det har blivit lite av en tradition att jag gör en sån här film varje sommar.
Hur min sommar 2011 såg ut kan ni se här, och vad jag gjorde under maj och juni 2010 kan ni se här!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vad fint! Jag saknar dig!!!

2012-08-13 @ 20:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0